.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آرام‌ترین چهارشنبه آخر سال بدون حادثه در مازندران
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با توجه به توصیه‌های اعلام شده تا این لحظه چهارشنبه سوری در استان حادثه و مصدومی نداشته است.

به گزارش شمال نیوز، یحیی صالح‌طبری اظهار کرد: تا این لحظه مصدومی از حوادث چهارشنبه آخر سال در استان نداشته‌ایم.

 

وی تصریح کرد: فقط یک مورد مصدومیت جوان فریدونکناری داشته‌ایم که به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

 

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: با توجه به اینکه مردم و به‌ویژه پرسنل درمانی و بهداشتی در حال مبارزه با بحران کرونا هستند از تمامی مردم درخواست کردیم، امسال برای آسیب نرسیدن به همشهریان و کمک به پرسنل اورژانس و بیمارستان جهت کنترل بیماری کرونا، چهارشنبه سوری را برگزار نکنند.

 

این مسؤول با اشاره به پیامد‌های ناگوار ناشی از بی‌ﺗﻮﺟﻬﯽ ﺑﻪ ﻧﮑﺎت اﯾﻤﻨﯽ و ﺳﻬﻞ‌اﻧﮕﺎری در ﺑﺮﭘﺎﯾﯽ ﻣﺮاﺳﻢ ﭼﻬﺎرﺷﻨﺒﻪ آخر سال خاطرنشان کرد: ﺧﺎﻧﻮاده‌ﻫﺎ با آموزش‌های صحیح ﻧﻘﺶ ﻣﻬﻤﯽ را در ﭘﯿﺸﮕﯿﺮی از ﺣﻮادث ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﭼﻬﺎرﺷﻨﺒﻪ ﭘﺎﯾﺎن ﺳﺎل اﯾﻔﺎء می‌کنند.

 

صالح‌طبری با اشاره به خطرات مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال‌، اظهار کرد: همه ساله تعدادی از هموطنان بر اثر خطرات مواد محترقه، سلامت و زیبایی‌شان را از دست داده و عابران هم بیشترین آسیب را می‌بینند.

 

وی گفت: ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم از وظایف و مأموریت‌های اصلی اورژانس است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.